.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار گلستان: «ارائه خدمت» به کاشفان حجاب در ادارات «ممنوع» است
ارائه خدمااستاندار گلستان گفت: ارائه خدمت به کاشفان حجاب در دستگاه‌ها ممنوع بوده و حراست به طور جدی پیگیر این مطالبه خانواده شهدا و مومنان هستند.ت به کاشفان حجاب ممنوع است
استاندار گلستان: «ارائه خدمت» به کاشفان حجاب  در ادارات «ممنوع» است

به گزارش شمال نیوز، علی محمد زنگانه شامگاه سه شنبه در نشست صمیمی با خانواده شهدای مدافع حرم گلستان اظهار کرد: ارائه خدمت به کاشفان حجاب در دستگاه‌ها ممنوع است و حراست‌ها به طور جدی پیگیر این مطالبه خانواده شهدا و مؤمنین هستند.

 

استاندار گلستان افزود: از اینکه در خدمت شما و در محفل شهدا هستم، خدا را شاکریم و اگر در انجام وظایف خود دچار نقصان هستیم، از شهدا عذرخواهی می‌کنیم.

 

وی ادامه داد: دعای خیر خانواده معزز شهدا برای رفع چالش‌ها و مباحث اقتصادی کشور که مورد تاکید مقام معظم رهبری است؛ بسیار اثر بخش است.

 

زنگانه گفت: شما خانواده معزز شهدا اسوه و الگوی در جامعه هستید و امیدوارم به برکت خون شهدا در دستیابی به اهداف توسعه استان، موفق باشیم.

 

استاندار گلستان بیان کرد: طی دستورالعمل ۱۷ بندی از سوی وزارت کشور، نقش و وظیفه‌مندی همه بخش‌ها و دستگاه‌ها مشخص شده که با قوت و قدرت اجرا خواهد شد و امیدواریم شاهد اقدامات خوبی در حوزه فرهنگی باشیم.

 

منبع: مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.